MY FUTURE HOME

Hierbij weer een doses aan inspiratie. Regelmatig zie ik prachtige droomhuizen op Pinterest voorbij komen en het leek mij leuk om mijn stijl en droomhuizen met jullie te delen. 

PRETTY PINK
Het is wel iets van de laatste tijd, ik weet ook niet of ik dit over 5 jaar nog leuk vind, maar op dit moment zou ik toch wel heel erg graag een beetje roze willen. Zo’n bank vind ik bijvoorbeeld heel erg leuk, vooral als dat het enige in je huis is wat roze is. Het geeft een leuk sfeertje en naast dat alles bijna wit is, is het juist leuk om een kleur detail toe te voegen om het niet tè strak te maken.

 

PLANTS EVERYWHERE
Ik hou van planten. Ondanks dat het mij om een of andere reden, terwijl ik ze veel liefde en water geef, niet lukt om planten in leven te houden vind ik ze zó leuk. Op de afbeeldingen hieronder zie je hoeveel sfeer planten kunnen maken. Cactussen zijn altijd leuk en hebben ook minder water nodig. Het is voor mij denk ik het handigst als ik dus kies voor cactussen en nepplanten haha, die kunnen overigens ook heel leuk zijn.

 

PHOTOS & INPIRATION
Foto’s en inspiratieplaatjes kunnen het heel rommelig laten lijken als je ze niet netjes ophangt of neerzet. Op deze plaatjes zie je hoe leuk ze je interieur kunnen maken en hoe gezellig het wordt.

Ik hoop later in net zo’n pinterest, knus en gezellig huis te wonen als op de afbeeldingen!!

Liefs,
Lieke

 

Een gedachte over “MY FUTURE HOME

Geef een reactie

